محاکمه مردی که پدر زن سابقش را کشت

روزنامه ایران: داماد جنایتکارکه با همدستی برادرش، پدر زن سابق خود را در آپارتمانش کشته وجسدش را تکه تکه کرده بود صبح دیروز در برابر قضات شعبه دوم دادگاه کیفری تهران پای میزمحاکمه ایستاد.
 
رسیدگی به این پرونده جنجالی از سال 91 و در پی ناپدید شدن مرد 74 ساله‌ای آغاز شد. کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی درتحقیقات دریافتند مرد سالخورده - حیدر- که ساکن خیابان پیروزی بوده برای آخرین بار با داماد سابقش دیدار داشته است.به همین خاطرمرد جوان تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه سرانجام راز جنایت را فاش کرد.
 
او گفت: «هنگامی که با این مرد سالخورده جروبحثم شد او ناگهان نقش زمین شد و مرد. وقتی دیدم جسدش را نمی‌توانم به جایی انتقال دهم موضوع رابه برادرم خبر دادم و با او جسدش را تکه تکه کردیم و در مکان‌های محتلف تهران رها کردیم. چون نمی‌خواستم بوی جسد ساختمان را فرا بگیرد.
 
بدین‌ترتیب حمید برادر وحید هم دستگیر شد و هر دو متهم سال گذشته تحت محاکمه قرار گرفتند و وحید به‌عنوان متهم ردیف اول به قصاص محکوم شد و برادرش حمید هم به حبس محکوم شد. اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی تأیید نشد چون به موضوع جنایت بر میت رسیدگی نشده بود.ضمن اینکه قضات دیوانعالی درخواست دیه وحبس برای هر متهم کردند.
 
بنابراین صبح دیروز هر دو متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی زالی وبا حضور قاضی اسلامی -مستشار- تشکیل جلسه داد و آنها بار دیگر پای میز محاکمه ایستادند.
 

پس ازمحاکمه و بیان آخرین دفاعیات متهمان، قضات وارد شور شدند تا درباره مجازات دو متهم به اتهام جنایت برمیت نیز تصمیم بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.